لوازم خانگی ایران : آغازگر بی پایان

سوالات متداول

گستره محصولات لوازم خانگی ایران چیست؟

ظروف آشپزی، بلورجات، ظروف چینی و لوازم خانگی از مهم ترین گروه های کالایی لوازم خانگی ایران هستند.

شرایظ و ضوابط استاندارد گارانتی لوازم خانگی ایران چیست؟

محصول جدید شما در برابر مواد اولیه معیوب، اجزای معیوب یا عیوب ساخت تضمین شده است. گارانتی از تاریخ خرید اصلی محصول برای مدتی که در گواهی ضمانت کامل شما ذکر شده است شروع می شود مگر اینکه لوازم خانگی ایران («توزیع کننده») با تمدید ضمانت محصول به صورت کتبی موافقت کند. اگر در مورد گارانتی محصول خود (از جمله مدت اعتبار آن) سؤالی دارید، لطفاً با فروشنده خود یا www.iranhomeappliances.com و/یا مرکز تماس ما با شماره 02122233399 (ایران) تماس بگیرید.

این ضمانت به هیچ وجه حقوق قانونی شما در رابطه با محصول را کاهش نمی دهد یا بر آن تأثیر نمی گذارد. این تضمین علاوه بر حقوق قانونی شما به عنوان مصرف کننده است. اگر در مورد این حقوق سؤالی دارید، لطفاً با خرده‌فروشی که محصول را از آن خریداری کرده‌اید، تماس بگیرید. در شرایط خاص، ممکن است حقوق قانونی شما سطوح ضمانتی اضافی یا بالاتری نسبت به موارد ارائه شده تحت شرایط این تضمین ارائه دهد.

این ضمانت شامل چه مواردی می شود؟

تعمیرات محصول مورد نیاز در نتیجه مواد معیوب، قطعات معیوب یا عیوب ساخت. قطعات جایگزین کاربردی برای تعمیر یک محصول. هزینه های مهندس مجاز لوازم خانگی ایران برای انجام تعمیرات.

چه چیزی تحت پوشش نیست؟

آسیب حمل و نقل و تحویل. قطعات بدنه یا ظاهری، شکستنی و مصرفی: از جمله قوری، ظرف، کیسه گرد و غبار، دستگیره های کنترل، قبه ها و دستگیره ها، اما نه محدود به همه این ها. لوازم جانبی و/یا اقلام مصرفی شامل اما نه محدود به سینی های یخ، تیغه ها، سبدهای کارد و چنگال، فیلترها و لامپ ها. تعمیرات لازم به عنوان نتیجه مستقیم یا غیرمستقیم:
- آسیب تصادفی، سوء استفاده یا سوء استفاده از یک محصول.
- تلاش برای تعمیر یک محصول توسط هر کسی غیر از مهندس تایید شده لوازم خانگی ایران («مهندس»).
- نصب یا استفاده از محصولی در صورتی که چنین نصب یا استفاده ای با الزامات مندرج در این گارانتی یا دفترچه راهنمای کاربر مطابقت نداشته باشد.
تعمیرات محصولی که در هر زمان در اماکن تجاری یا غیر مسکونی خانگی کار می‌کند (مگر اینکه قبلاً با محیط نصب موافقت کرده باشیم).
این گارانتی محدود به هزینه تعمیر محصول می باشد. تا جایی که قانون اجازه می دهد، تولید کننده هیچ گونه خسارت مالی وارد شده در ارتباط با عملکرد نکردن هر محصول مطابق با استانداردهای مورد انتظار را نمی پذیرد و مسئولیتی نخواهد داشت. چنین زیان مالی شامل ضررهای ناشی از موارد زیر است اما محدود به آن نیست:
- مدت زمان مرخصی از کار.
- غذا، پوشاک یا سایر اقلام آسیب دیده.
- وعده های غذایی که در رستوران ها یا غذای آماده مصرف می شوند.
- غرامت عمومی برای ناراحتی.

نکات مهم

محصول شما فقط برای مصارف خانگی طراحی و ساخته شده است.
اگر محصول در اماکن خانگی تجاری یا غیرمسکونی خانگی نصب شود یا از آن استفاده شود، گارانتی به طور خودکار باطل خواهد شد، مگر اینکه قبلاً با محیط نصب موافقت کرده باشیم.
محصول باید مطابق با دستورالعمل های مندرج در دفترچه راهنمای کاربر ارائه شده همراه با محصول شما به درستی نصب، قرار گرفته و کار کند.
نصب حرفه ای توسط یک نصاب لوازم خانگی برقی واجد شرایط برای همه یخچال ها، ماشین های لباسشویی، ماشین ظرفشویی ها و اجاق های برقی توصیه می شود (زیرا نصب نادرست ممکن است منجر به پرداخت هزینه تعمیر محصول شود). اجاق گاز باید به صورت حرفه ای توسط یک نصاب گازی ثبت شده در محفظه مخصوص اجاق گاز (یا شبکه گاز ایران) نصب شود.
این ضمانت در مورد محصولات خریداری شده و استفاده شده در جمهوری اسلامی ایران از لوازم خانگی ایران با گواهی گارانتی آن اعطا می شود.
این گارانتی از تاریخ اولیه خرید محصول جدید از خرده فروش مجاز معتبر است و در صورت فروش مجدد کالا از درجه اعتبار ساقط می شود.
این ضمانت برای فروش های درجه بندی شده (که محصول به عنوان "دست دوم" خریداری شده است) اعمال نمی شود.
داشتن کپی از این شرایط و ضوابط لزوماً به این معنی نیست که یک محصول از مزایای این گارانتی برخوردار است. اگر سؤالی دارید، لطفاً با مرکز تماس ما با شماره ذکر شده در بالا تماس بگیرید.
در صورتی که کارکنان یا نمایندگانش در حین انجام وظایف خود مورد آزار فیزیکی یا کلامی قرار گیرند، توزیع کننده این حق را برای خود محفوظ می دارد که ضمانت را فسخ کند. موارد اضافی اختیاری، در صورت وجود (به عنوان مثال پایه های قابل افزایش) فقط بر اساس هزینه ارائه می شوند.

آیا لوازم خانگی ایران محصول جایگزین ارائه می دهد؟

این فقط ضمانت تعمیر است. در مواردی، توزیع کننده ممکن است به صلاحدید خود، به جای انجام تعمیر، محصول شما را با یک محصول جدید جایگزین کند. در مواردی که جایگزینی ارائه می شود، معمولاً یک مدل یکسان است، اما زمانی که این امکان پذیر نباشد، مدلی با مشخصات مشابه ارائه می شود. توزیع کننده هزینه ها را تقبل می کند و ترتیب تحویل محصول جدید و بازگرداندن کالای قدیمی از لوازم خانگی درشت و تلویزیون را می دهد. هرگونه هزینه مربوط به جدا کردن محصول معیوب و نصب محصول جایگزین بر عهده توزیع کننده نخواهد بود مگر اینکه قبلاً کتباً با آن موافقت شده باشد. ضمانت اصلی همچنان برای محصول جایگزین اعمال می شود. محصول جدید با گارانتی جدید همراه نخواهد بود.

ساعات کار تعمیرات به چه صورت است؟

مهندسان ما شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر کار می کنند. قرار ملاقات خارج از این ساعات ممکن است به صلاحدید توزیع کننده امکان پذیر باشد، اما نمی توان آن را تضمین کرد. در حالی که مهندسان ما تلاش می‌کنند تا مزاحمت را به حداقل برسانند و درخواست‌های مربوط به قرارهای زمان‌بندی‌شده خاص را برآورده کنند، این نمی‌تواند تضمین شود. ما مسئولیتی در قبال تاخیرها یا عدم امکان انجام تعمیرات نداریم زیرا نمی توان یک قرار ملاقات راحت ترتیب داد.

آیا هزینه ای برای تعمیرات دریافت می شود؟

این مسئولیت شماست که مدارکی را به مهندس ارائه دهید مبنی بر اینکه محصول شما تحت پوشش این گارانتی همراه با مدرک خرید است. سازنده این حق را برای خود محفوظ می دارد که هزینه مناسب هر تماس خدمات را دریافت کند در صورتی که:
جایی که تماس سرویس گرفته شده و مهندس متوجه می شود که محصول شما ایرادی ندارد.
اینکه محصول شما مطابق با دفترچه راهنمای کاربر نصب یا راه اندازی نشده است.
اینکه عیب ناشی از چیزی غیر از مواد معیوب، اجزای معیوب یا عیوب ساخت باشد.
برای قرارهای از دست رفته پرداخت این هزینه ها بلافاصله پس از ارائه فاکتور توسط مهندس انجام می شود. سازنده این حق را برای خود محفوظ می دارد که در صورت عدم پرداخت به موقع هزینه های تماس سرویس، گارانتی را فسخ کند.
اگر مقیم ایران هستید، این ضمانت تابع قوانین ایران و مشمول دادگاه های ایران خواهد بود، به استثنای محل زندگی شما در بخش دیگری از ایران، که در این صورت قانون و دادگاه های آن محل اعمال خواهند شد.

نحوه دریافت خدمات

لطفا رسید خرید یا سایر مدارک خرید خود را در مکانی امن نگهداری کنید. در صورت نیاز به بررسی محصول تحت ضمانت، باید آن را داشته باشید.
اگر جزئیات زیر را تکمیل کنید مفید خواهد بود، زیرا در هنگام درخواست خدمات به ما کمک می کند (شماره مدل در دفترچه دستورالعمل و شماره سریال روی برچسب رتبه بندی چسبانده شده به دستگاه چاپ شده است). ثبت این جزئیات به تنهایی به عنوان مدرک خرید محسوب نمی شود. برای خدمات تحت گارانتی، مدرک معتبر خرید مورد نیاز است.

محیط اطراف محصول باید بدون نیاز به جابجایی کابینت یا مبلمان به راحتی در دسترس مهندس باشد.

این مسئولیت شماست که اطمینان حاصل کنید که مهندسان ما محیطی تمیز و ایمن برای انجام هرگونه تعمیر دارند.

شماره مدل:
شماره سریال:
خرده فروش:
تاریخ خرید:

برای سرویس تحت گارانتی کافیست با شماره زیر تماس بگیرید:
جمهوری اسلامی ایران: 02122233399 و/یا 02188327122 یا service@iranhomeappliances.com
قبل از درخواست خدمات، لطفاً راهنمای عیب یابی در دستورالعمل های بهره برداری را به عنوان هزینه بررسی کنید. ممکن است در جایی که هیچ ایرادی پیدا نشود، اخذ شود، حتی اگر محصول شما همچنان تحت ضمانت باشد.

خدمات پس از اتمام ضمانت توزیع کنندگان

اگر گارانتی تمدید شده خریداری کرده‌اید، لطفاً به دستورالعمل‌های موجود در سند قرارداد ضمانت تمدید شده مراجعه کنید، در غیر این صورت لطفاً با شماره مربوطه در بالا تماس بگیرید تا خدمات را با هزینه دریافت کنید.
در صورت بروز هرگونه مشکل در دریافت خدمات با شماره تلفن: 02122233399 یا ایمیل service@iranhomeappliances.com با خط پشتیبانی مشتریان لوازم خانگی ایران تماس بگیرید.
گارانتی توسط لوازم خانگی ایران ارائه می شود. تهران، خیابان کریم خان زند، پلاک 114، واحد 7. لوازم خانگی ایران با شماره ثبت شرکت 36382 در تهران، ایران به ثبت رسیده است.

آیا قطعات یدکی نشان داده شده به عنوان "در انبار موجود نیست" را دوباره موجود می کنید؟

در صورت عدم توقف تولید از سوی تولیدکننده محصول یا عدم محدودیت های قانونی برای تهیه ان ها نسبت به موجود کردن قطعات به اتمام رسیده در دوره های منظم اقدام خواهد شد.

کجا می توانم محصول خود را ارسال کنم؟

شرکت لوازم خانگی ایران.

تهران، خیابان کریم خان زند، پلاک 114، واحد 7

کدپستی : 1584773819

دستگاه من کار نمی کند.

اگر دستگاه شما توسط لوازم خانگی ایران گارانتی شده است و کار نمی کند، ابتدا جعبه فیوز اصلی را بررسی کنید تا مطمئن شوید که هیچ کدام خاموش نشده است. اگر هیچ یک از فیوزها خاموش نشده است و سایر وسایل در آشپزخانه به خوبی کار می کنند، لطفاً با شماره تلفن تهران 4-88327121 از هر نقطه ایران با مرکز خدمات مشتریان لوازم خانگی ایران تماس بگیرید.

اطلاعات درباره ما

برای هرگونه سوال یا پیشنهاد با ما تماس بگیرید

مبادله نظرات همان چیزی است که می تواند همه را در حال فعالیت نگه دارد.