تاریخچه
ما به اندازه روز اول به کارمان اشتیاق داریم
تاسیس شرکت هات ایست در ایران - تهران
آغازگر بی پایان ...
شرکت هات ایست (سهامی خاص) در ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۳۵۹ در حوزه تولید و بازاریابی و خدمات پس از فروش وسایل و لوازم خانگی توسط مهندس محمود جامعی در ایران، تهران تاسیس شد.
اولین لباسشویی سطلی در ایران
اولین لباسشویی سطلی
در ابتدایی ترین مراحل راه اندازی کارخانه در خیابان سازمان آب جاده قدیم آبعلی اولین لباسشویی درب از بالا سطلی در ایران تحت برند هات ایست تولید شد.
اولین لباسشویی سطلی تایمردار دوقلو در ایران
اولین لباسشویی سطلی دوقلو تایمردار
به همت مهندس جامعی و تکنسین های شرکت لوازم خانگی ایران اولین لباسشویی سطلی دوقلو تایمردار در ایران با برند هات ایست تولید شد.
تولید اولین آبگرمکن برقی در ایران
اولین آبگرمکن برقی
در سردترین روزهای زمستان ۱۳۵۹ اولین آبگرمکن های برقی ایرانی با برند هات ایست میهمان خانه های ایرانی شد.
تغییرنام هات ایست به لوازم خانگی ایران
همیشه ایران
در راستای نیل به چشم اندازهای آینده، نام شرکت از هات ایست به لوازم خانگی ایران تغییر یافت.
تاسیس کارخانه ۱۸۸۶۰ مترمربعی در رودهن
تاسیس کارخانه جدید
کارخانه جدیدی در رودهن در زمینی به مساحت ۱۸۸۶۰ مترمربع در سال ۱۳۶۱ خریداری و پس از ساخت در سال ۱۳۶۳ به بهره برداری رسید.
اولین جاروبرقی های سطلی و کششی
اولین جاروبرقی
در سال ۱۳۷۱ جاروبرقی های کششی و سطلی در سه مدل با برند ایران جارو بعنوان اولین تولیدکننده جاروبرقی توسط شرکت لوازم خانگی ایران تولید و به بازار عرضه گردید.
تغییر نوع، موضوع، محل و سهامداران شرکت
نوین سازی
در ۲۴ تیرماه ۱۴۰۲ همزمان با سالروز میلاد مهندس محمود جامعی و در راستای توسعه و انتقال به نسل های آینده متخصص، شرکت لوازم خانگی ایران به سهامداران جدید منتقل گردید و نوع شرکت به سهامی خاص تغییر یافت. همچنین موضوع شرکت تغییرات لازم را یافت و محل شرکت به دفتر جدید منتقل شد.
شروع فعالیتهای بازاریابی و فروش داخلی و خدمات
مسئولیت های جدید
مسئولیت خدمات و فروش کلیه برندهای لوازم خانگی مربوط به شرکت برلیان چابهار و رابیران با حفظ کلیه اصول سابق به شرکت لوازم خانگی ایران انتقال داده شد.
کارخانجات جدید
تولید گسترده
شروع تولید ظروف نچسب با مدرن ترین ماشین آلات در منطقه آزاد ارس (جلفا) و فضایی به متراژ کل 5000 مترمربع و تصمیم به سرمایهگذاری در یک کارخانه ظروف نچسب جدید با هدف افزایش ظرفیت گرفته شده است.
تأسیس مرکز تحقیق و توسعه و خدمات اطلاعات مشتریان
توسعه و نوآوری
شرکت لوازم خانگی ایران مرکز خدمات اطلاعات مشتریان و مرکز تحقیق و توسعه خود را تاسیس نمود.